Forza Motorsport's Original RPG Grassroots Community
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog inUsergroups

Share | 
 

 Sticker Exchange Contributors

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Old King
Mr. DIY
avatar

Posts : 599
Join date : 2013-03-30
Age : 24

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Fri Apr 12, 2013 6:06 pm

A race car is 900k to 1,600k... For some of us, the invalidations may make that a tall order to buy one for this.
And I was just saying Syclone because it is cheap, standard and big and square for logos to be spread about it. If you're just gifting liveries and not cars, anything works tbh I personally don't care which. I definitely have a Hummer lol.

_________________
MOVED TO MNM
[Signature exceeds forum awesomeness capacity]
[SMR] [XGC] [SI]
-=CARS=-
350GT-R, S281, 6SIKS6 Supra GT
-=WTB=-
n/a


Notes to self:
 
Back to top Go down
Sidewinder
Mr. DIY
avatar

Posts : 1429
Join date : 2013-04-04
Age : 101
Location : Fuck you Smooth.

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Fri Apr 12, 2013 6:12 pm

Dont do the SUV syclone DLC! lol

_________________

| BMW Club || S-Chassis Club || Muscle Car Club |



| M7 Shop || My Garage || Backyard Dealership || 100% Legal Parts |
^Click^
Back to top Go down
Kru Jones
Moderator
avatar

Posts : 4238
Join date : 2012-11-14
Location : Yorkville, Il

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Fri Apr 12, 2013 6:44 pm

BNB_Sidewinder wrote:
Dont do the SUV syclone DLC! lol



That would be a Typhoon..... What a Face



I only use the transit cuz its big as hell and flat. Mini coopers work just as well too

_________________

 
Bootie Bang Drift Gang....tapping tail since 1974
BnB F4: alot of cars.......you wanna buy one?
BnB Fh: Toyota Levin, Mazda RX3, Datsun 510, 240SX (2), ISF  
GRDA: Toyota Levin DubCluB
Beat Street: Datsun 510,
Back to top Go down
DIS OldManTiger
Moderator
avatar

Posts : 2094
Join date : 2013-02-25
Location : D-Town

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Fri Apr 12, 2013 7:35 pm

The saleen truck has a bed cover which is awesome for displaying vinyl groups.


_________________
H.O.D. We came to get down!

-We been trolling the trolls since 2007-
DIS - H.O.D. - DubClub - BMW Club
-(Check Out My BnB Garage)-
Back to top Go down
http://www.disdrifting.com
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Fri Apr 12, 2013 8:16 pm

I use to give them out on a sheet vinyl group. It only holds 1000 layers but, to me it was better then having to pull them off a car. IMO but, I do see why y'all would want on a car due to getting four times the layers and it doesn't matter how small the car is they all hold the same amount of layers.
Back to top Go down
MosukeKodoSan
Junkyard Junkie


Posts : 2793
Join date : 2012-11-15
Location : London.... ish

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Fri Apr 12, 2013 8:22 pm

so you can see them better shmidt
Back to top Go down
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Fri Apr 12, 2013 8:24 pm

I feel like I'm in trouble when you put my name at the end of your post. lol

Did you see my post about sending you my vinyls tonite?
Back to top Go down
MosukeKodoSan
Junkyard Junkie


Posts : 2793
Join date : 2012-11-15
Location : London.... ish

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Fri Apr 12, 2013 8:27 pm

yeah man, send um if ya got um

so if i type schmiddy instead is that better? lol
Back to top Go down
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Fri Apr 12, 2013 8:30 pm

LOL Just don't us caps, or I will think I'm in trouble.
Back to top Go down
MosukeKodoSan
Junkyard Junkie


Posts : 2793
Join date : 2012-11-15
Location : London.... ish

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 11:57 am

i've sent out tigers vinyls to everyone on the list thats in my friends list
if you aint got stuff in your inbox, then FR me Wink
Back to top Go down
DIS OldManTiger
Moderator
avatar

Posts : 2094
Join date : 2013-02-25
Location : D-Town

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 12:47 pm

Did i get presents too? I likes presents! santa rendeer santa


**Edit** I'm not in the OP brosef.

_________________
H.O.D. We came to get down!

-We been trolling the trolls since 2007-
DIS - H.O.D. - DubClub - BMW Club
-(Check Out My BnB Garage)-
Back to top Go down
http://www.disdrifting.com
MosukeKodoSan
Junkyard Junkie


Posts : 2793
Join date : 2012-11-15
Location : London.... ish

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 1:13 pm

nit picker!
i sent you a few bits lol (6 cars worth)
Back to top Go down
Kru Jones
Moderator
avatar

Posts : 4238
Join date : 2012-11-14
Location : Yorkville, Il

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 1:19 pm

As did i....get yo Hummer ready!!!!

_________________

 
Bootie Bang Drift Gang....tapping tail since 1974
BnB F4: alot of cars.......you wanna buy one?
BnB Fh: Toyota Levin, Mazda RX3, Datsun 510, 240SX (2), ISF  
GRDA: Toyota Levin DubCluB
Beat Street: Datsun 510,
Back to top Go down
DIS OldManTiger
Moderator
avatar

Posts : 2094
Join date : 2013-02-25
Location : D-Town

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 1:45 pm

Soooo




manyyyyyyyy




gifts!!!!!!!!!!!



_________________
H.O.D. We came to get down!

-We been trolling the trolls since 2007-
DIS - H.O.D. - DubClub - BMW Club
-(Check Out My BnB Garage)-
Back to top Go down
http://www.disdrifting.com
DIS OldManTiger
Moderator
avatar

Posts : 2094
Join date : 2013-02-25
Location : D-Town

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 1:51 pm

On the real tho, thank the Lord for smart glass right now, if I had to use my controller to type all these names, I'd be here until next Saturday, lol. Thanks for the vinyl cars/trucks gents. Kru, I'll send you the 240 unless Mos has already done so.


_________________
H.O.D. We came to get down!

-We been trolling the trolls since 2007-
DIS - H.O.D. - DubClub - BMW Club
-(Check Out My BnB Garage)-
Back to top Go down
http://www.disdrifting.com
MosukeKodoSan
Junkyard Junkie


Posts : 2793
Join date : 2012-11-15
Location : London.... ish

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 1:53 pm

already distributed it to the members in my FR, so about half of them including kru Wink
Back to top Go down
Kru Jones
Moderator
avatar

Posts : 4238
Join date : 2012-11-14
Location : Yorkville, Il

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 1:56 pm

Yeah hes got me!! Thanks tho!!! Gonna kep me busy for a while!!

_________________

 
Bootie Bang Drift Gang....tapping tail since 1974
BnB F4: alot of cars.......you wanna buy one?
BnB Fh: Toyota Levin, Mazda RX3, Datsun 510, 240SX (2), ISF  
GRDA: Toyota Levin DubCluB
Beat Street: Datsun 510,
Back to top Go down
Old King
Mr. DIY
avatar

Posts : 599
Join date : 2013-03-30
Age : 24

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 2:02 pm

I can has one? :3
Edit: My gt is SMR Old King

_________________
MOVED TO MNM
[Signature exceeds forum awesomeness capacity]
[SMR] [XGC] [SI]
-=CARS=-
350GT-R, S281, 6SIKS6 Supra GT
-=WTB=-
n/a


Notes to self:
 
Back to top Go down
MosukeKodoSan
Junkyard Junkie


Posts : 2793
Join date : 2012-11-15
Location : London.... ish

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 2:08 pm

FR me and gift over a few stickers and i'll send it all over to you king
my GT's the same as my username
Back to top Go down
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 2:18 pm

I just sent you a few Mos.
Back to top Go down
MosukeKodoSan
Junkyard Junkie


Posts : 2793
Join date : 2012-11-15
Location : London.... ish

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 2:21 pm

i'll quickly get on after i finish watching car sos
Back to top Go down
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 2:26 pm

Cool, no rush just wanted to give u the heads up, since I put it off last night.
Back to top Go down
MosukeKodoSan
Junkyard Junkie


Posts : 2793
Join date : 2012-11-15
Location : London.... ish

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 2:29 pm

How much stufffz?!!?!
i'll sort through it and send it out to the people i have in my FR from the contributors (i might be a while sorting through lol)
Back to top Go down
MosukeKodoSan
Junkyard Junkie


Posts : 2793
Join date : 2012-11-15
Location : London.... ish

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 3:12 pm

gifted to everyone in my FL except kru as i'll guess you 2 have all of each others vinyls... and maybe more haha
Back to top Go down
Kru Jones
Moderator
avatar

Posts : 4238
Join date : 2012-11-14
Location : Yorkville, Il

PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   Sat Apr 13, 2013 3:15 pm

LOL!!! you are probalby right!!! if i dont have it ill jack TxSchmidt for it!

_________________

 
Bootie Bang Drift Gang....tapping tail since 1974
BnB F4: alot of cars.......you wanna buy one?
BnB Fh: Toyota Levin, Mazda RX3, Datsun 510, 240SX (2), ISF  
GRDA: Toyota Levin DubCluB
Beat Street: Datsun 510,
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Sticker Exchange Contributors   

Back to top Go down
 
Sticker Exchange Contributors
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Built Not Bought :: Forza Hub :: Chat Lounge-
Jump to: