Forza Motorsport's Original RPG Grassroots Community
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog inUsergroups

Share | 
 

 Stuff the stickers, live tonight FD!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 6:56 pm

Don't try to butch it all up!
Back to top Go down
PortableCorpse
Mr. DIY
avatar

Posts : 558
Join date : 2013-02-26
Age : 26
Location : Arkansas

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 7:00 pm

I would watch and party, but I can only do one or the other, or I'll have a bad time.

_________________

Team Spooky
BMW Club
1994 BMW M5
1997 BMW M3
2002 BMW Z3 M Coupe
Back to top Go down
Kru Jones
Moderator
avatar

Posts : 4238
Join date : 2012-11-14
Location : Yorkville, Il

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 7:39 pm

Man did Powlak fuck that car up or what?

_________________

 
Bootie Bang Drift Gang....tapping tail since 1974
BnB F4: alot of cars.......you wanna buy one?
BnB Fh: Toyota Levin, Mazda RX3, Datsun 510, 240SX (2), ISF  
GRDA: Toyota Levin DubCluB
Beat Street: Datsun 510,
Back to top Go down
CheekyChipsYo
Junkyard Junkie
avatar

Posts : 1886
Join date : 2013-02-23
Age : 23
Location : United Kingdom

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 7:42 pm

I just got out off the shower and shit iv missed a fair amount already, the joys off having two TV's running at once! One for TV, one for Xbox Very Happy hahaha

_________________

Back to top Go down
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 8:05 pm

Kru Jones wrote:
Man did Powlak fuck that car up or what?

Yeah he did! "NOSE PUNCH" lol
Back to top Go down
CheekyChipsYo
Junkyard Junkie
avatar

Posts : 1886
Join date : 2013-02-23
Age : 23
Location : United Kingdom

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 8:07 pm

Yeah right, mini tickle on the wall right there ....

_________________

Back to top Go down
xCalluumm
Master Mechanic
avatar

Posts : 4959
Join date : 2012-03-27
Age : 18
Location : Inverness, Scotland

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 8:19 pm

MATT FIELD LOST HIS WING HAHAHAHAHAHA.

_________________
6.S.I.K.S.6 | #DoubleZeroSwag | Team Spooky

My FH Garage | My FM4 Garage
Back to top Go down
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 8:34 pm

You can get banned for that! lol
Back to top Go down
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 9:19 pm



Big ass wing! lol
Back to top Go down
MosukeKodoSan
Junkyard Junkie


Posts : 2793
Join date : 2012-11-15
Location : London.... ish

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 9:28 pm

doesnt jtp know that you can now get banned for having the bumper and hood removal mod!?
Back to top Go down
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 9:33 pm

At the start of each run they look like kru and I doing donuts as the time runs out in our 10 min lobbies. lol
Back to top Go down
Kru Jones
Moderator
avatar

Posts : 4238
Join date : 2012-11-14
Location : Yorkville, Il

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 9:37 pm

TXSCHMIDT wrote:
Kru Jones wrote:
Man did Powlak fuck that car up or what?

Yeah he did! "NOSE PUNCH" lol



BINGO!!!!! LMAO!!!!

_________________

 
Bootie Bang Drift Gang....tapping tail since 1974
BnB F4: alot of cars.......you wanna buy one?
BnB Fh: Toyota Levin, Mazda RX3, Datsun 510, 240SX (2), ISF  
GRDA: Toyota Levin DubCluB
Beat Street: Datsun 510,
Back to top Go down
CheekyChipsYo
Junkyard Junkie
avatar

Posts : 1886
Join date : 2013-02-23
Age : 23
Location : United Kingdom

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 9:40 pm

What you know bout wall taps boy'

_________________

Back to top Go down
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 9:41 pm

I know alot about it just can't do it. lol
Back to top Go down
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 9:42 pm

Well, I can but, it ends up looking like the Falken Mustang. lol
Back to top Go down
MosukeKodoSan
Junkyard Junkie


Posts : 2793
Join date : 2012-11-15
Location : London.... ish

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 9:42 pm

TXSCHMIDT wrote:
I know alot about it just can't do it. lol
ditto haha
Back to top Go down
CheekyChipsYo
Junkyard Junkie
avatar

Posts : 1886
Join date : 2013-02-23
Age : 23
Location : United Kingdom

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 9:47 pm

I tried wall tapping once, I missed, hit 3 trees and a fence instead.... Yeah, I wont be doing streeto for a long long time ahahah! So hard trying to tune precisely and watch this !

_________________

Back to top Go down
TXSCHMIDT
Mr. DIY


Posts : 1343
Join date : 2012-11-15
Location : Texas

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 9:59 pm

Man, I would to be at one of those hotels watching.
Back to top Go down
Kru Jones
Moderator
avatar

Posts : 4238
Join date : 2012-11-14
Location : Yorkville, Il

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 10:02 pm

I know right!!! Big plastic boobies and tire smoke everywhere!!! They need to bring a FD event to Chicago

_________________

 
Bootie Bang Drift Gang....tapping tail since 1974
BnB F4: alot of cars.......you wanna buy one?
BnB Fh: Toyota Levin, Mazda RX3, Datsun 510, 240SX (2), ISF  
GRDA: Toyota Levin DubCluB
Beat Street: Datsun 510,
Back to top Go down
MichaelC
Junkyard Junkie
avatar

Posts : 3427
Join date : 2012-11-17
Age : 18
Location : Janesville, WI

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 10:07 pm

Kru Jones wrote:
I know right!!! Big plastic boobies and tire smoke everywhere!!! They need to bring a FD event to Chicago
Damn straight. "Streets of Chicago". Drifting on Michigan ave and stuff

_________________
[xONI]l MichaelC l

Okami     No     Ichigun
Back to top Go down
xCalluumm
Master Mechanic
avatar

Posts : 4959
Join date : 2012-03-27
Age : 18
Location : Inverness, Scotland

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 10:10 pm

They're getting 0 happy. :/

_________________
6.S.I.K.S.6 | #DoubleZeroSwag | Team Spooky

My FH Garage | My FM4 Garage
Back to top Go down
Kru Jones
Moderator
avatar

Posts : 4238
Join date : 2012-11-14
Location : Yorkville, Il

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 10:16 pm

MichaelC wrote:
Kru Jones wrote:
I know right!!! Big plastic boobies and tire smoke everywhere!!! They need to bring a FD event to Chicago
Damn straight. "Streets of Chicago". Drifting on Michigan ave and stuff



Hell yeah!!! even better tho...

Start off in front of the Field Museum go around the curve in front of the Shedd Aquarium and come around to finish in front of Soldier Field. Im gonna have to look at a map but i think that would work!!!

_________________

 
Bootie Bang Drift Gang....tapping tail since 1974
BnB F4: alot of cars.......you wanna buy one?
BnB Fh: Toyota Levin, Mazda RX3, Datsun 510, 240SX (2), ISF  
GRDA: Toyota Levin DubCluB
Beat Street: Datsun 510,
Back to top Go down
xCalluumm
Master Mechanic
avatar

Posts : 4959
Join date : 2012-03-27
Age : 18
Location : Inverness, Scotland

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 10:18 pm

Kru, look in your shop thread.

_________________
6.S.I.K.S.6 | #DoubleZeroSwag | Team Spooky

My FH Garage | My FM4 Garage
Back to top Go down
MichaelC
Junkyard Junkie
avatar

Posts : 3427
Join date : 2012-11-17
Age : 18
Location : Janesville, WI

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 10:37 pm

Kru Jones wrote:
MichaelC wrote:
Kru Jones wrote:
I know right!!! Big plastic boobies and tire smoke everywhere!!! They need to bring a FD event to Chicago
Damn straight. "Streets of Chicago". Drifting on Michigan ave and stuff



Hell yeah!!! even better tho...

Start off in front of the Field Museum go around the curve in front of the Shedd Aquarium and come around to finish in front of Soldier Field. Im gonna have to look at a map but i think that would work!!!

that would be VERY fun to drift.
Childhood memories there, and then with drift cars Shocked

_________________
[xONI]l MichaelC l

Okami     No     Ichigun
Back to top Go down
ONI Synyster
Mr. DIY
avatar

Posts : 950
Join date : 2013-02-19
Age : 25
Location : Royal Leamington Spa, England.

PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   Fri Apr 12, 2013 10:40 pm

0 happy is an understatement!

_________________


SpookyD
Okami No Ichigun
UberTorque Photography
Missile car: Nissan 240SR/T
Drift car: Mazda RX7 Efini FD

Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Stuff the stickers, live tonight FD!   

Back to top Go down
 
Stuff the stickers, live tonight FD!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Built Not Bought :: Forza Hub :: Chat Lounge-
Jump to: